489324-203

Uppbokad

Har ändå en del att göra idag känner jag. Först och främst åker jag ju till pappa imorgon och sen vidare till värmland så måste börja packa det jag ska ha med mig och prova lite saker. Har lite problem med termobyxor lämnligen. Sedan ska jag träna med Sofija, har rätt ont i halsen men jag hoppas det går bra iaf. Ska iväg och jobba vid 17 och jobba till 20 så är inte så långt pass men skönt på ett sätt också :) Efter jobbet ska jag iväg och träffa Anna, ska bli jätte mysigt. Tänk att det ska vara så omöjligt att ses oftare, jag förstår inte :S Men det sköna är att även om vi inte har ses på en månad så vet jag att du finns där.

Näh, nu måste jag upp och äta frukost och sen börja packa, behöver verkligen ta en dusch men är väl ingen idé innan jag tränat.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0