489324-203

Snöar, IGEN!

Som sagt var man som ett lik när man gick upp. Usch, fy! Men vi hitta dit ganska lätt och fick äntligen träffa vår brun-morotsfärgade Malou :D Påvägen hem stanna vi på donken i vårgårda för att få i oss lite mat, alla var lagom vrålhungriga så det satt fint. Även chefen jobba där nu så det var ju kul :) kände igen en också. Kul!
Hela resen gick bra men är lagom trött nu, fy... Duschat och sovit nu men eftersom det snöar like hell, IGEN! så måste jag bege mig ut till bilen och sen dra mig iväg till sigges för min sista torsdag där. Sen får man väl se hur ofta man får jobba där :) Ikväll blir det också utgång :D Nicebajs.

förövrigt, jävla kärring på parkeringen. Kanske ett "hur gick det?" eller "förlåt!" är inte för mycket begärt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0