489324-203

Sista dagen i veckan

Nå, då var det söndag igen och favorit delen av helgen är över det vill säga torsdag, fredag och lördag. Brukar räkna torsdagen till helgen när man går ut. Nu är det bara slapp söndagen kvar. Den är inte fy skam heller alla gånger men ändå.
Igår iaf så jobba jag till 23 och efter det åkte jag till Natta där jag även hitta mina avdankade polare, Maalou & Loffe. Körde sedan hem Martin och sen drog jag och Natta ut på stan en sväng, mötte upp Sofija och sen satt och sega på donken en sväng. Var jävligt hungirig dessutom så var tvungen att käka lite.
Sen blev det att strosa runt lite när folk gick ut vid 2 och träffa allt möjligt folk, kul :) Men eftersom man var nykter så fick jag köra några svängar, bland annat Frida och Mogge mfl. Efter det innan jag själv skulle hem så fick jag köra Loffe & Pontus sen så fick jag äntligen åka hem och ennu en gång var jag hungrig så blev en macka innan jag somna i soffan.

Nu har jag precis käkat frukost och var nyss vid rese och vinka av Malou som åker hem till sthlm igen<3 Tråkigt men sant.
Vid 4 börjar jag att jobba så vad som händer tills dess återstår att se, kanske sova lite till. Var så skönt och blev något sent igår så är fortfarande trött.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0