489324-203

Så kan det gå

Kvällen igår, börja med att jag hade svårt med kläder sen åkte jag iaf till Natta. Vidare till Martin för tacos och börja alkoholintaget. (vill dock inte tänka på alkohol just nu). mår illa. Blev sedan bogrens, var sådär med folk men fick funka. Jag och Natta hade roligt iaf :) tror jag.... blev kebabhouse och sen kom världens bästa mamma och hämta mig. Var så skönt att hon kom, tack så jätte mycket! Minns faktiskt inte överdrivet mycket från igår om jag får erkänna det. Ramla ner i badkaret och lyckades inte komma upp så där somna jag sen tills mamma kom upp och såg att det lyste och hjällpte mig upp. Frågan är ju dock, vrf stod papperskorgen vid sängen? Hum...


Och kolla på melodifestivalen en sväng som mamma spela in, sov till 2 typ så ja.. Och gud vad grymma ni var tjejer. Elina, stort grattis! :D Jätte bra låt dessutom, hoppas ni tar hela skiten i globen nu och att ni diskas hoppas jag verkligen inte på. Hade vart så orättvist. Darins låt var jäkligt fin också :) även Erik Linders, bra låtar överlag tycker jag :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0