489324-203

Påväg in i mars månad

Nu är det redan mars, shit vad tiden går. Idag iaf så har jag vart duktig och gått en timmes promenad med Lätt och sedan blev det jobb i vanlig ordning. Efter jag sluta vid 21 svängde jag förbi sigges och tog med mig en film "freestyle". En tyå ungdomsfilm med lite good feeling :) Vill förövrigt lägga till att jag så gärna skulle vilja vara kär nu, tänk att få vara kär. Fan en sån underbar känsla det är men icke ska man få vara det, typiskt..
Jaja, är nog på tiden att lägga sig för imorgon blir det jobb heeeela dagen, 11.30-22, får bara huvudvärk av att tänka på det. Hoppas ändå att det går någorlunda fort :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0