489324-203

Mitt i veckan

Sitter nu och tittar på curling igen, samma som igår. Finns inte mycket annat. Men är tänkt att jag ska träna nu annars blir det ett helsike när Sofija vet att jag inte tränar, så är lika bra att jag tränar!
Vart ute på promenad med syrran och sen åkte vi upp till simsjön för lite fotografering. Svårt att få bra bilder för var snö överallt, så gick inte att gå nånstans typ så fick blli som det blev.
Precis käkat lite mat nu så jag orkar jobba sen, jobbar bara 3 timmar idag, 17-20 så det är rätt skönt :) och efter jobbet ska jag, mamma & Benita ut och äta på Rivieran eftersom jag lyckades inte direkt med maten igår och Benita blev ju 14 så då firar vi det idag på resturang (igår gick inte för jag jobba).















Kommentarer
Postat av: Anonym

Den näst sista bilden.. Oh så vacker :) Vill så gärna komma och krama om dig.. Känner mig så ensam ibland.. Du vet vem jag är. /D

2010-02-18 @ 09:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0