489324-203

Kvällsbloggning

Mackor, muma. var så sjukt hungrig nu så var tvungen att ta mig två mackor. Måste bli bättre på att äta riktig mat och nyttigare men aja, dte är en annan femma.
Idag har jag jobbat en sväng, min kära bror med flickvän kom in idag, roligt att se er :) hade huvudvärk under hela kvällen men det är väl som vanligt, för lite sömn skulle jag tro. Men ska ändra på det, ikväll blir det tidigt också, inte orkar jag vara vaken länge ikväll känner jag. Har en del att sova igen fortfarande.

Får hoppas på att det blir bio imorgon också. Dessutom så är jag ledig imorgon, hur underbart är inte det lixom!? det är precis det jag behöver :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0