489324-203

Kan inte nån bara få snön att försvinna så jag kan ha högklackat

Hur svårt ska det vara att hitta skor och kläder som passar till detta vädret? som man kan parta i? fuck.

såhär går det när man ska raka sig och sen dumt nog rakar på knölen och det vägrar att sluta blöda, tur jag har mamma som plåstrar om mig. men jävlar vad det blödde och ont gör det, ni tjejer vet!?

just det ja, köpte nya skor idag också. små söta sommarskor. SOMMARKÄNSLA, bortsett från snön och kylan då ;)
ursäkta mitt hår och ansikte men inte gjort mig iordning än, får panik av att inte veta vad jag ska ha på mig ikväll. Skorna sabbar allt, palla högklackat i detta vädret och gillar inte stövlar på krogen men får väl bli stövlar ändå, surt!
Bäst att göra sig iordning strax, ska väl dra mig till Natta om dryga timmen.



förövrigt är det jäkligt kul att min blixlås har gått sönder igen på min svarta kjol som jag redan lagat en gång tidigare, bara att gå tillbaka igen och klaga. Vafa, hur svårt ska det vara?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0