489324-203

Jobbet kan ta musten ur en

Jisses, vad trött jag är egentligen. Usch. Ska snart lägga mig också. Vart sjukt mycket på jobbet idag. Visste inte många bilar men stora beställningar och grillar. Nästan var hold på allt. Lite smått segt om man säger så. Så är man helt själv också, då är det inte kul. Inte många ggr man titta på klockan iaf.

Ganska komiskt när man skulle få fram bilen idag, hitta den ju knappt :/ helt insnöad var den verkligen. Tog ungefr 15-20 min att få fram bilen med hjälp av Benita dessutom som jag körde till stallet idag. Höll på att fastna där också, lyckat :/ Men kom loss själv.

Meningen att jag skulle till Thomas ikväll men så blev inte fallet, kanske är lika bra. Ska vara i stan vid 11 så  nog dags att sova strax. Kommer bli en lååååååååååång dag/natt imorgon. Är ju utgång och hela skiten imorgon! Great.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0