489324-203

jahapp, ett jobb fattigare.

Vakna rätt tidigt idag, redan vid 9 faktiskt, chockerande. Så gick upp en halvtimme senare. Gick ut på en promenad med syrran och sen träna mitt program som Sofija har gjort till mig. Sen tog jag en underbart skön dusch, hejdå äckliga rök!  (fast märkte nu att allt hade ändå inte försvunnit, det tar väl några tvättar :()
Men när jag var ute på promenad så fick jag inte ett så kul samtal av katarina. Hon medela att jag blivit av med mina torsdagar på sigges, inte för att jag var dålig eller nåt utan för att det har kommit en annan tjej som jobba där tidigare som behövde mer tid och som kunde jobba mer. Visst, förstår jag pån ett sätt men på ett annat så känns det jävkugt surt :/ fuck! Där försvinner ju som sagt lite pengar.

med andra ord ska man aldrig känna sig säker!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0