489324-203

Jag är faktiskt ganska taggad

Träna idag för första gången på jag vet inte hur länge. Nu efteråt är det skönt eller ja, benen och rumpan är helt slut vill jag lova. Jäkla Sofija. Men nu har hon lagt upp ett schema åt mig eller 2 veckor framöver eftersom jag inte vet hur jag jobbar. Så ska bli intressant och se hur detta går.
Idag börja vi med en liten promenad och sedan gick vi igenom programmet jag ska köra och även gjorde det så nu är jag trött. Precis tagit mig en dusch nu och ätit skit god mat. Pasta och kyckling, muma :)
Dags att fortsätta packa och försöka få tag på pappa  också. Måste veta när jag ska komma och vad jag ska ha med mig. Så SVARA!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0