489324-203

I bilen igen

Har varken haft tid eller ork till att blogga något under helgen.Vart tidigt upp och vart i skogen hela dagen så man var helt slut på kvällarna. Men var nyss på donken i säffle och käka en sväng så nu fortästter hemfärden. Har hänt så mycket i helgen och finns så mkt jag skulle vilja skriva men pallar inte riktigt det nu, tänkte lägga in bilder och sen skriva dag för dag lite senare, kanske ikväll t.o.m beroende lite på när jag åker hem och om jag ens gör det idag men på ett sätt så skulle det vara skönt att komma hem men man är mör. Får se helt enkelt. Jobbar stängning imorogn och det ser jag inte framemot, en dag ledig till skulle sitta fint :) ladda upp. Men har nu dessa dagar insett att det är jäklugt bra att gå upp tidigt för man får så otroligt mycket gjort då. kanske ska köra på det hedan efter?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0