489324-203

Hejhej, snöstorm!

Mmmmmmmm, vad jag älskar snöööööö. Eller inte! Haha. Lite smått störande att jag fick skotta fram bilen och allt för att sen inte ha nån på jobbet typ så åkte hem igen en & halv timme senare, men var helt dött! Det eka ena i lobbyn, så tomt var det. Men bara idioter som är ute nu. Dessutom ska jag ut och slira ikväll och slira är rätta ordet av vart detta kommer sluta. Ska till Natta vid 6 tiden för att sen vid halv 8 vara hos Martin som fyller 20 på måndag oc fira han. Blir tacos, alkohol och efter det blire utgång :) Ska bli kul och se om det finns nåt folk ute överhuvudtaget. Men inte ska jag sitta hemma och sura bara för det snöar, lite snö har inte stoppat mig :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0