489324-203

Heja, heja!

Ojoj, jag lyckas alltid komma och se när sverige tar guld i OS. Kom efter tredje skyttet för att se på Björn Ferry, ojoj. Grymt! Satt och skrek här hemma, jag är väldigt inne i skidskytte när det är, tycker det är jätte kul att se på :)

Hahah..

Idag har jag försökt att städa lite, eller packa upp från rallyt och dammsuga lite. Försökte laga lite mat till Benita idag efterosm hon fyllde år men eftersom det blev inte alls bra så bestämde vi oss (jag, mamma och Benita) för att gå ut och äta imorgon för kunde inte idag, så slutar vid 20 imorgon, så efter det så :) är väldigt ovanligt att vi alla tillsammans går ut och äter. Blir nog wallermans, muma!

Ska nu fortsätta att kika lite på OS och sen får man väl se om nåt kul dyker upp där.

min fjortis syrra och mogo stora systern. allt lika normala!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0