489324-203

Håll fingrarna i styr.

Satt och läste lite på felsms.com och jävlar vad kul det var. Fick mig några goa skratt. Tror inte att jag skickat så fel någon gång, kan icke minnas det iaf. Vet att Malou gjorde det en gång och det blev ett långt samtal med den personen.
I vilket fall som helst så kommer lilla söta fröken Malou hem på Torsdag. Hej, underbart! <3 Hoppas för gudarna bara att vädret kan vara bra. Har inte tid med förseningar (börjar jobba vid 16) och 14 timmar igen på landvetter gör jag gärna inte om ;)

Nu ska jag snart iväg till jobbet och morgonrocken är fortfarande på så är väl dags att ta tag i mig. Slutar vid 18 och sen ikväll kanske det blir lite mys med L. We need that!








Kommentarer
Postat av: Loffsan

hahaha skön sida :)

2010-02-23 @ 15:44:39
URL: http://lousiew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0