489324-203

Gratis Food

Var på donken förut med mamma och syster för att kika "bakom kulisserna" och det var betydligt fler än vad jag trodde det skulle vara. Tycker synd om dem som fick jobba med oss springades där och trängas. Ketchup tidningen var också där så nu kommer man vara med där också. Pinsamt, fick stå inne i frysen och le. Haha. Efter allt fick vi gratis mat. Gott :) och vi tog sedan lite fika med oss hem.

Blir förövrigt vansinnig på mitt jävla internet som håller på och lägger av var 10onde minut typ. Sjukt störande.
Nu ska jag fortsätta och se på skidorna, för damerna går det bra - dom är vidare och herrarna ramla så dom är borta. Tråkigt.


från glad till jaaaa, blir lite konstig när internet inte funkar som jag vill








Kommentarer
Postat av: D

Gullunge :D Så söt så jag kan äta upp dig. Iaf vissa delar. ;)

2010-02-23 @ 17:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0