489324-203

förutom att jag inte kan röra mig så är det bra!

Var segt att gå upp idag men jag kom upp iaf. Har lyckas vända lite på dygnet så det är gött :) Idag är det nämligen så att jag ska åka till pappa för att sedan åka vidare mot värmlands skogar. I helgen är det Svenska rallyt, så som jag har längtat! Jisses. Två år sen sist så detta var ett måste kände jag.

Förövrigt har jag träningsvärk i ben och rumpa så jag knappt kan röra mig. Resa sig från en stol då liknar jag mormor. Böja mig är inte ens att tänka på. Det är ett helsike alltså. Denna smärta var väldigt längesen jag kände vill jag lova. Jävla Sofija. Men får ledigt över helgen med träning eller man kommer ju gå mkt där så det får bli min träning. Ett flak cider ligger i bilen också så det ska nog få bort träningsvärken, eller vad tror ni? ;)

Nääh, nu får jag nog sätta fart. Lika bra att jag kommer iväg :)

en del av packningen bara








Kommentarer
Postat av: Loffsan

Det är bra att du har träningsvärk, det visar att du har gjort nånting ;) och ju mer du har ju mer tar det!

2010-02-11 @ 13:01:05
URL: http://lousiew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0