489324-203

Det är smällar man får ta

Jahapp, då var denna helgen också snart slut. Kul? nja, älskar helgerna speciellt när man är ledig och kan göra allt kul man vill göra :) Umgås med vänner, festa och skratta! :D
Som sagt var jag och festa igår med Loffsan. Börja lite hos mig och såg halva melodifestivalen sen kom Petter och hämta oss och körde oss till ryd där Thomas hade lite förfest, Nice :) Blev antal glas fin och lite bröst hopp. Meningen att vi skulle åka buss till stan och komma in på husaren gratis men inget av det slog in. Vi missa bussen eller den buss som stod skulle gå gick aldrig och istället åkte vi med Rasmus och Pontus in till stan. Vi hade svårt att bestämma oss vart vi skulle men tillslut begav vi oss till husaren. Och visst lite skumt folk och visst är det ingen sommartorsdag direkt men ändå, det var faktiskt roligt. Jag hade det iaf. Träffa allt lite gött folk så det var kul. Sofija kom och besökte oss och när det stängde drog vi till kebabhouse. Blev nerslängd jag vet inte hur många ggr i snön, inte okej. Din jävla chesse! Träffa som vanligt en jävla massa folk på kebabhouse så som Ljung, Martin, Eldar och ja, vilka nu alla var?! Tillslut så sluta det med att Loffsan lämna mig och sofija själva med två stackars falköpingsbor, Jimmy och Emil. Så vi tog taxi hem och börja efterfesta lite. Blev att shotta en halv spritflaska, dumt men sant. Kl 5? Hur korkad får man bli? Veronica mådde inte bra nånstans och tillslut kröp vi ner vid kanske 6 tiden. Jag snarka tydligen som en idiot. Kul... Blev att städa lite och sen vänta på Loffsan. När hon kom så blev det pizza och film. Och jisses, vad trött jag var runt 6-7 och är väl inte jätte pigg nu heller så blir väl strax sängen skulle jag tro.

Ska bara tillägga att jag åt för inte allt för längesen värsta goa smörgåstårtbiten, det ni! Det är underbart det :D










Kommentarer
Postat av: Sofija

eller var det anton? haha :D

nej men what to do liksom.

fin bild det där också.

2010-02-08 @ 13:23:02
URL: http://lolaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0