489324-203

Dagen börjar inte som planerat

Nu börjar jag att jobba om en och enhalv timme. Inte alls räknat med. Men hon behövde akuthjälp så jag hoppas bara att hon hittar någon tills ikväll så jag slipper jobba 10-22 eftersom det är ikväll jag brukar jobba. Men skulle vara super skönt att få sluta 4 för då hinner jag ju med allt tills ikväll. Vore super. Hinner direkt inte packa allt inför ikväll så jag hoppas verkligen att hon hittar nån. Blir ju som sagt utgång ikväll och ser ifram emot det som tusan, var längesen jag drack en torsdag nu så det ska bli kul. Blir förfest hos Martin och sen kommer Felix och hämtar mig på natten så ska jag sova hos han, snäll du är :D Han ska nämligen köra mig till jobbet dagen efter.

Men nu måste jag ta mig upp ur sängen, äta frukost och grejer. Ställa in ett möte också.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0