489324-203

Bara jobb

Klockan ringde vid halv 9 men icke kunde jag komma upp då, sa att jag ligger till kvart i och wops, när jag titta upp på klockan igen var hon 10, inte hann jag då gå ut och gå, typiskt! Nu börjar jag jobba om en halvtimme ungefär. Så är bara på med kläderna och hoppas på att slippa skrapa bilen för ska jobb till 15.30 på donken och vid 16 börjar jag på sigges, så får skynda mig lite, ska hinna byta om, göra mig iordning och försöka äta nåt också, annars får jag ju ingen mat på hela dagen typ. Slutar som vanligt vid 22 och då kanske jag ska till R, beroende lite på hur pigg jag är för ska även upp tidigt imorogn eftersom vi ska då hämta Malou halv 10 på landvetter och med detta vädret får man ju ta det lugnt så ja, tidigt med andra ord imorgon :/ segt.. men värt det :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0