489324-203

Ärade Torsdag

Har en känsla av att detta kommer bli en bra dag. Somna igår vid tven och vakna upp igen vid halv 5, hade tänkt och se lite hockey men damerna var ju kassa så såg på curling istället och somna då. Sov sedan tills idag vid typ 9-10 då jag vakna av att Benita spela jätte hög musik, tack för det! Haha..
Ska snart göra mig iordning eller duscha, raka sig och såna grejer. Börjar jobba vid 16 och men får vara där lite tidigare eftersom jag måste snacka med Katarina lite. Jobbar sedan då bara till 19 eftersom jag ska på gap-middag med jobbet på sand och efter det så ska vi vidare till arenan för att spela bowling, ska bli jätte kul. Har ju mina svakor, ibland är jag grym och ibland är jag helt värdelös. Så får se hur det slutar. Blir typ garanterat utgång efter det också, är ju torsdag så är bara att köra på :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0