489324-203

Allt är snöns fel och okej, lite mitt då.


Ja, så kan det gå
. Allt börja med att vi skulle till downstairs för att käka pizza. Skulle leta parkering och tänkte ställa oss vid Malous gamla lägenhet men var ganska mkt snö men tänkte, vafan, ta lite fart så kommer vi nog in. Men halvvägs in så fastna jag, och jag fastna verkligen! Hängde på underredet så satt verkligen fast. Efter försökt och försökt, putta och putta så insåg vi ganska fort att vi satt fast!
Det kom ner en kille som hade sett oss för att hjälpa till, det hjälpte inte så mkt tills vi fick lite draghjälp av en clio och jag tänkte, detta kommer aldrig att gå. Det kommer ytterligare en gubbe (som tror att han är något). Hatar när folk säger nedvärdernade saker när man gjort en klant grej så som. "Har du precis fått körkort eller?" "Nästa gång så gör si och så". Alla kan man göra fel och bara för man är ung och tjej så behöver man inte vara dum i huvudet. Var nog bara jag som reflektera över det men i vilket fall som helst så hade jag god lust att säga ett par sannings ord även om han var så snäll och hjälpte oss. Man måste ju göra fel för att lära sig också. Men men, vi stackars tjejer var så sugna på pizza så detta var ju mardrömmen efter att ringt pappa och lyckas komma loss (med hjälp av clion :O ) så parkera vi en bit bort och vi kunde nöjt gå och käka våran pizza.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0