489324-203

100217

Min dag idag då.. Börja med fotografering med syrran som sagt som sedan fortsättes i träning och jävlar, "plankan".. jag ska mörda den som kom på den, sjukt jobbig.
Åkte iväg och jobba och det var en hel del att göra ändå. Hade dessutom en beställning på över 700 spänn, det är rätt mycket tycker jag. Och detta var till små barn, jisses. Äta 18 nuggets var, jag är impad!
Skynda mig iväg efter jobbet för att åka in till riviera för att käka med Benita och Mamma. Blev en god räk och kräftskärts sallad. Muma :)
Nu sitter jag här och kikar på OS, åter igen. Är skidor nu och sverige lyckades bli 4, typsikt.. Var så nära bromset men nehe, börjar bli ganska trött så får se hur länge jag orkar sitta här och uggla.


Även fått en finfin lön idag, satt fint. Och imorgon ska datorn betalas, pengarna rullar iväg...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0