489324-203

Snart slipper man denna skit snö

Shit, vid denna tiden imorgon är jag nere på Gran Canaria, om nu allt går som planerat med inga förseningar och sånt, man vet ju aldrig längre. Väskan är proppfull och jag bara hoppas på att den inte väger för mycket. Det mesta är ner plockat men är lite små saker kvar som får tas imorgon.
Jobbet gick bra idag, kommer sakna dem. Trots att dem både grosa mig & spruta fisksås i mitt hår. Gud så gott det lukta. NOT! Jobbigt att säga hejdå, är ju en aning blödig så tårarna var inte långt borta men var tvungen att hålla tillbaka det. Jobba med tårar i ögonen är ju ingen hit direkt.
Ikväll har jag mest slappat och Loffsan var precis på besök för att säga hejdå. Ytterligare ett hejdå med andra ord. Gillar det inte. Men kommer ju tillbaka så är väl ganska lugnt!

Kryper ner nu, ska upp typ halv 5 så kan nog behövas lite sömn. Tagga tagga GC & GG! grymt nice det lär bli!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0