489324-203

Jul och vänner, fina grejer.

Hela dagen har jag varit på jobbet, dock har vi haft mindre att göra än vad budget har sagt, tyvärr :( Små tråkigt. Men vi hade sötaste lilla 13 åringa killen hos oss idag som jobba, ååh, jag blev nästan kär i honom. Gud vad söt han var. Haha.
Nu ikväll innan jag åkte hem fick jag skynda in på Coop (lugnare än Maxi) och handla lite smått och gott. Komiskt dock att det enda jag typ handla var dricka, julmust, glögg, mjölk och juice, japp, det ska jag leva på. Haha.
Nu har jag gjort det mysigt här hemma i lägenheten med julmusik, ljus, julgranen och en liten fuskbrasa på tven. Man får ju inte vara dum. Snart kommer vännerna på besök för lite julfika och spel. OM vi nu har nåt spel att spela men det märker vi :)
Ha en trevlig kväll, det ska jag minst sagt ha! :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0