489324-203

En tidig söndagsmorgon

Jag tycker det är lite sjukt att jag inte är trött nu, har sovit drygt två timmar bara. Kom i säng vid halv 1, sen ringde det vod 3 och sen smsa det en bra stund fram till kl 4 men det hör väl till en lördag natt med alla fullisar. Sedan blev det ju ingen idé för mig att somna om den sista timmen för skulle nog bara blivit tröttare och jag var pigg dessutom. Tror dock att all tar ut sin rätt efter jobbet/ikväll. Har nu dessutom blivit sjuk också, ont i halsen och snuvig, skräll.
Dags för smink och grejer. Sen jobba hårt, tror dock att frukosten blir en aning lugn och det skulle jag inte klaga på :)
Just det ja, det är ju dessutom andra advent idag, vad mysigt :) Kom på att jag skulle skrivit ner något mera men nu har det helt försvunnit ur huvudet, typiskt.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0