489324-203

En söndags stängning

Bör egentligen gått och lagt mig för längesen men ni vet ju hur jag är.. Men fick lust att skriva här så ska göra det först och sen sova, ska nämligen upp vid 11 för att gå en sväng och julhandla med Alex, eller inte jag. Men han, jag vägrar handla mer, jag är klar och varit i 2 veckor, riktigt gött! :)
Ikväll har man kört stängning med Alex C och Stenbacke. Ingen av dem är skiftledare egentligen så Alex fick ta det idag. Rätt nice ändå att vi fick ett sånt ansvar själva. Man kände sig riktigt självständiga. Hoppas på att vi gjort ett bra jobb och att dom är nöjda med det vi gjorde! :) Låg runt budjet hela kvällen så var riktigt kul.
Som jag sagt innan och jag säger det igen, jag kommer att sakna lilla donken-familjen.

Men nu är sängen väldigt lockade, får njuta av dem få dagarna jag  får ligga i den till. Innan man flyttar iväg till Gran Canaria.


Bild från utgången i lördags. Bra kväll var det!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0