489324-203

En perfekt decemberdag

Nu är det första december, måste säga att jag tycker det är en aning mysigt :) Saknar endast någon att hålla om i kylan. Men sitter nu här ute hos pappa, massor snö, iskallt och sol. Så ganska mysigt ändå. Dock håller jag mig inne vid kaminen och värmer mig. Skönast så. Snart kommer Amber och Nina tillbaka från kyrkis så då blir det att mysa med älskade Amber. Så stor hon har blivit ska ni veta :) Stora flickan, över ett halv år.
Idag tror jag inte det händer så mycket mer än att leka med Amber, lära henne sitta och såna grejer. Hon skratta igår också, händer allt för sällan, svårflörtad tjej. Kan nog tänka mig vad hon har fått det ifrån. Hihi.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0