489324-203

Beslutet är taget

Då är det gjort, det är sagt och jag har bestämt mig. Känns sjukt, fattar det knappt själv vad jag har gjort, men ingen återvändo och inte tror jag att jag någonsin kommer att ångra det, jag hoppas inte det iaf. Hade jag inte åkt då hade jag nog ångrat det om ett tag. Har möjligheten att komma tillbaka men så ska inte planen vara.
Idag har jag varit och luncha med Natta en sväng och hälsa på Josse och Martin på br. Inte sett folket när jag kommit hem och har ändå varit hemma nu ett tag så var bara att passa på :) Om dryga timmen ska jag till vårdcentalen med mitt nageltrång, pallar inte att ha det längre, gör ju så sjukt ont :( förbannde stortå, hoppad dom kan fixa det väldigt snart.

IMORGON BLIR DET ULLARED MED NATTA! YEY!









Kommentarer
Postat av: Sanna

Nu blir ju jag nyfiken! Vad har du beslutat?

Lycka till i alla fall! :)

Kram

2010-12-07 @ 08:57:02
URL: http://shesasaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0