489324-203

Inte känns det som en lördag idag faktiskt

Nej men nej, jag är inte trött. Ingen fara alltså. Klockan är bara halv 6 men det är så jag brukar gå upp. Går jätte bra, inga problem alls. NOOOT! Detta är faktiskt inte skoj, har så svårt med tidiga morgonar, är liksom inte van.
Som alla förstår så ska jag ju jobba, därför jag är vaken nu. Kl 06.15 börjar jag och gör en öppning med the Boss, Mattias. Efter jobbet så har jag lite saker att göra. Sen var jag tvungen att ta mig ut till väring för att sminka Blomberg och Felix? för det är maskeradfesten där ute i skogen. Hade vart kul att vara med men har öppning imorgon också, så nepp, det funkar inte.
Nu måste jag sminka mig och klä på mig. Börjar om halvtimme.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0