489324-203

Helgen börjar med en torsdag

Kan inte längta mer till helgen än vad jag gör nu, det kommer bli grymt. Torsdag är självklart inräknat till helgen. Har dessutom som tur är lyckas pricka in en perfekt semester helg. Bara bra grejer. Hur jag ska hinna med allt, blir en annan femma.
På torsdag blir det en hederlig vanlig torsdag med utgång efter jobbet med härliga gänget. På fredag kommer förhoppningsvis Pappa, Nina och Amber och hälsar på fina Skövde och mig. På kvällen blir det en fin liten röj fest i väring hos min älskade Blomberg meed det gänget, minns inte ens senast jag festa tillsammans med dem. Ska bli jätte kul. På lördag dag är det rally i Mariestad men jag har inte en aning om jag kan ta mig dit nu, om nån trevlig själ vill åka med mig och se rally så får den gärna köra? :) vill ju inte åka själv heller.. Och på kvällen smäller det på riktigt. Dem andra dagarna är det bara uppvärmning... På lördag ska jag till olstorp för första gången och HOFFMAESTRO spelar. Velat se dem så länge, så kommer bli grymt kul. (Kommer bli som husaren med allt samma folk typ, fast i skogan, grejer det). Sen på söndagen kan ju alla räkna med att jag knappast kan röra mig mer ur sängen.

JAG TAGGAR REDAN NU.
Tennis blir det väl om cirka timmen också.



ny t-shirt också, från nelly outlet.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0