489324-203

Fullt ös Måndagen den 2 augusti

Nå då var det Måndag och jag börja veckan med en dags ledigt. Idag drog jag, Martin och Natta till Borås och kolla in nelly outleten tillsammans med Nattas syster och hennes lilla söta unge, Olivia :) Blev även att passa på att dra förbi lager 157 och affärerna runt omkring där. Fick med mig lite hem också, alltid roligt. Ett par svarta cykelbyxor och tre linnen, helt okej. Dock hade jag ju helst tat med mig ett par skor men väntar på 3 par från tradera så ska inte klaga :) dessutom har ett paket redan kommit så ska hämta ut det imorgon :) När vi hade anlänt till Skövde så släpptes martin av och för oss tjejer + Alex drog och spela tennis. Första gången i mitt liv (om man inte räknar med idrotten i skolan). Jag träffades ju bollen (ibland) iaf. Haha.
Nu är det bäst att sova, upp kl 5 imorgon för en härlig öppning tillsammans med Jesper. Hejaheja!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0