489324-203

Väldigt trevlig kväll

Haft en ganska bra dag idag trots allt. Dock var vårdcentralen ett rövhål men jobbet gick på ganska bra och fick köra köket och 1:an en sväng idag :)
Efter jobbet blev det en sväng på stan med Natta. Hitta mig 2 par skor (mamma kommer bli glad) och 2 par solbrillor. Kan försöka fixa bilder på det imorgon om jag får ork och hinner :) Efter det drog vi oss till pim's för att fika lite (var riktigt skönt ute) så blev nachotallrik och sen kom Andres och Dennis och hälsa på och efter Loffsans jobb kom hon också :) Så eftersom hon kom kunde jag ta mig ett glas vitt och en cider, muma på det :)
Nu känner jag mig ganska slö dock. Men ska lyssna klart på party/tunisien musiken och sen kolla klart på "all about steve" som jag kika på lite imorses.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0