489324-203

PARTY, not for me tonight.

Det sista jag vill vara nu är att vara sjuk. Jag vill inte! Har bränt en av skivorna till Tunisien nu. Hallå Party! Testat den nu och spelar för hejsan nu.. Kanske ska ta en cider och njuta av att vara ledig? :)
Men jag måste nog ändå vara hemma idag för att jag jobbar imorgon så jag kan icke vara sjuk imorgon, missar massor av timmar då :/ Fan.
och idag som är så sjuk fint väder, vet inte om det är varmt men solen lyser och det är ju gott nog.

Mina tips på partylåtar inför Tunisien är:
(alla är inte jätte nya men vad gör det, bara det är party)

T-Pain - Take your shirt off
Tinchy Stryder, N-Dubz - Number 1
Spankers - Sex on the beach
Eva Simons - Silly boy
LMFAO, Lil Jon - Shots
Lil Wayne, Static Major - Lollipop
Lady gaga, Beyoncé - Telephone
Kesha - Blah blah blah
ItaloBrothers - Stamp on the ground
Iyaz - Replay
Inna - Hot
Edward Maya feat. Vika Jigulina - Stereo Love
David Guetta, Kid Cudi - Memories
Calvin Harris - Flashback
ItaloBrothers - Love is on fire
Sidney Samson - Riverside
Eric Saade - Manboy
Alexandra Burke - All night long
Jay Sean - Love like this
Rihanna - Rude boy
Cobra starship - Good girls gone bad

(första skivan det)








Kommentarer
Postat av: Loffsan

bra skiva där V :D

2010-04-10 @ 00:39:25
URL: http://lousiew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0