489324-203

Feels gooooood

Det känns bra i nästan hela kroppen förutom min stackars stor tå. Det vill inte släppa taget, skit. Om en vecka åker vi ju till tunisien så det får jätte gärna gå över göööör fort nu!

Idag har jag iaf vart på jobbet. 10-15. Lagom pass måste jag säga, gick fort ändå :) När jag kom hem fick jag köra mamma och efter det laga jag mig lite mat, jag var riktigt hungrig så det satt fint. Efter lite sömn i natt (var hemma vid 3 och gick upp halv 9). och det är för lite sömn för mig så känner att jag är rätt trött. Ska ju hittas på nåt ikväll så då känns det som om att ta sig en liten powenap skulle vara nåt att tänka på. Dessutom har jag en film här hemma som jag vill se. Hoppas jag ska lyckas med båda sakerna.

Men jag måste ändå tillägga att jag tror att mina grannar tror att jag har värsta discot här eller nåt, musiken är på en ganska hög volym just nu. Men det är sååå skönt att försvinna in i musiken.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0