489324-203

Tisdag

Jag behöver ju tusan en ny profilbild på fb, det är ju icke vinter längre. dock är det lättare sagt än gjort. Men får väl snart ta en ny själv då :)
Var tänkte att jag skulle vakna vid 8 idag och runga vårdcentralen men mindes inte nr och var dunder trött så somna snabbt om och vakna vid 12, attans då. Men dem ska ringa upp strax  nu vid halv 2. Jag måste verkligen få min tå fixad. Dessutom åker man ju till tunisien snart så tån behöver ju vara någorlunda då iaf. Börjar bli lite nervös faktiskt.
I vilket fall som helst så börjar jag och jobba om en timme. Lite segt att jag fått nya byxor IGEN och dem sitter inte bra. Hur svårt ska det vara att hitta bra byxor? :S fattar inte.. Dom är alldeles för höga eller så får jag världens häng. Känns som att så ska det inte vara. Får gå och klaga hos Mattias igen. Får se hur det går. Dem jag har nu börjar gå sönder också. Och MÅSTE ha nya innan sommaren, MÅSTE!
Ikväll när jag slutat vid 19 så ska jag träffa Annika en sväng. Hon flyttar ju till australien snart för att plugga så måste ju träffa henne innan hon åker, kommer ändå sakna henne. Känt henne sen jag kom till skövde för snart 13 år sedan. Och vi har alltid bott grannar så det är ju lite speciellt.

Men nu ska vi inte gråta och lipa, vädret är ju fint, det är ju positivt.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0