489324-203

STORA PROBLEM

Jag har verkligen problem, eller egentligen är det i-landsproblem men för mig är dem stora. Inte kul. Jag vet inte hur mycket dricka jag ska ha med mig och jag vet INTE vad tusan jag ska ha på mig. Och allt hänger på vad jag kan ha för skor eftersom min stor tå är fortfarande jätte ledsen så måste jag tänka på den också. Kasst!
Om två timmar måste jag veta, seegt!
Men jag tror iaf att kvällen kommer bli grym, eller jag hoppas på det iaf! Blir ju först för-förfest hos Frida med hög musik och göra iordning oss och efter det förfest hos Sofija, sedan mat på harrys vid 8 och sen party all night long på BOGRENS! Detta kommer förövrigt bli en dyr kväll. Usch, fy.

efter en skön dusch











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0