489324-203

Röd torsdag

Gårdagen blev ganska stressig med jobbet och sen göra sig iordning, stackars min tå också. Hur ska denna kunna bli bra igen :S fuck!
Blev sen förfest hos Petter med massa folk och vi drog ganska tidigt för att slippa kön. Fast var massa kö ändå, men smarta som jag och Sofija var så ställde vi oss med några killar så vi kom in först på depå istället så stod och vänta bara någon minut. Skönt. Där inne var det mycket folk och varmt. Tyckte det var mycket roligare i början av kvällen men sen gick det utför faktiskt men var en bra kväll ändå. Träffa mycket roligt folk och vissa såg jag inte ens skymten av, lite tråkigt. Börjar starkt fundera på att dissa bogrens snart och dra till husaren istället.
Bästa Blomberg kom och hämta mig. Snällt :) och jag och jimmy är nu kvitt, bra va? ;) haha.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0