489324-203

Nu drar vi, eller snart då..

Hej Tunisien och Hejdå Sverige.
Om en och en halvtimme lämnar jag, Natta, Loffsan och Martin skövde för en hel vecka. Detta kommer bli en vecka med sol, bad och festande framför allt :) Nemen jag hoppas att jag ska komma hem brun och lycklig. Fast mest av allt så hoppas jag att askan håller sig borta så vi kommer hem sen.
Jag är i princip klar med allt mitt packande men känns som att jag glömt en del, men kan inte komma på vad jag kan mer ha med mig, störande.
Jag fattar verkligen inte att vi lämnar sverige om 6 timmar, sjukt. Inte fattat nån gång egentligen att vi ska iväg, har bara vart vanligt. Men aja. Mycket babbel nu. Ska väl sitta här vid datorn i en timme till innan nåt kul händer, Fint det.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0