489324-203

Mot stan i snö-ovädret

Visst igår natt när jag skrapa rutorna kändes det konstigt men att det just nu öser ner snö, känns snäppet ännu märkligare. Det är slutet av april och då ska det inte vara såhär! Kan ju nästan hoppas att det är aska som faller ner så vi kommer iväg på lördag. Det är nära nu förövrigt. Har massor att fixa innan som jag faktiskt ska göra nu. Ska åka in till stan och hämta upp Josse och så får hon hänga med mig. Men inte ens resväskan är uppe än men känns sådär att ta fram den när man inte ens vet om det blir någon resa, men imorgon, imrogon då ni, då får vi veta och det låter ju ganska lovande att dem ska öppna upp i sverige idag, så omöjligt är det inte :) 3


Nu måste jag fixa håret och sen åka in mot stan. Blir att köra dett lilla lugna i detta väder med sommardäck. Men är ju iaf inte själv om att  ha det, alla har väl det mer eller mindre ;)

Nu när lönen är precis kommen så hade en klipptid suttit fint, men får ta det efter Tunisien.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0