489324-203

Mina vänner är bäst

Hade en grym utekväll igår. GRYM!
Börja med att allt var lugnt tills kl halv 3 då Frida och Malou hämta mig och vi åkte hem till Frida för att spela hög musik, dricka och göra oss iordning. Jag hade glömt och äta så lite mat blev det men första cidern hade redan slinkt ner långt innan.
Tog taxibuss och åkte vid 6 hem till Sofija för ytterligare förfest med mera folk och vid 8 blev det mat på harrys, där ytterligare några till kom :) Jätte god mat och gott sällskap :) Sen fortsatte kvällen i bra anda och jag hade skit kul. Dansa, sjöng och var allmänt glad. Vilken bra vänner man har egentligen :D
Klockan  hade redan hunnit bli halv 5 innan mor min hämta mig och Loffsan efter en mycket bra och rolig kväll. Så nöjd. Lagom full hela kvällen lång.

Idag vakna man upp utan baksmälla (hur jävla underbart är inte det) och hade finaste Loffsan vid sin sida. Vi tog en frukost på balkongen, hur skönt som helst. Och sen vid 4 tiden kom Natta, Malou och Sofija för att ta en premiärgrill på min balkong. Vi hade jätte trevligt, skratta, hade kul och bara hade det underbart med mina vänner. Efter ett tag med att försöak busvissla och ätit god grillad mat så blev det tve för hela slanten. Gossip girl, wipeout och ballar av stål. Efter lite sms-roulette också så drog dom sig hem och nu sitter jag här och kikar tven lite och äter äckligt påskgodis.









Kommentarer
Postat av: Loffsan

två underbara dagar med mina kära :D<3

2010-04-05 @ 12:32:07
URL: http://lousiew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0