489324-203

Lördag är livet

Denna bästa dagen på hela veckan är nu här. Heja Lördag! Vart ska jag börja? Kan väl börja med gårdagen som är näst bäst.. Jobba som sagt till 3 och efter det blev det en powernap, köra mamma och såg på film, american summer. Vid 8 tiden åkte jag in till Natta för vi skulle spela kubb men eftersom Loffsan var lite seg och killarna extremt sega fick vi stå ute i mörkret och kasta dem där pinnarna, det var ju knappt så man såg men vad gjorde det, vi tjejer vann ju!!!! :D Blev sedan att dra i racerfart bort till Andres för att dricka (inte jag, men alla andra) och tjöta och ha en allmänt jävligt trevlig kväll. Sen blev det hemgång vid 2, fint det.

Idag har jag en så länge bara hunnit äta frukost och duscha men ska väl försöka göra mig iordning snart och skulle verkligen behöva städa egentligen men får se vad som hinns med eller allra mest orkas med. Om ett tag kommer Loffsan och vi ska dra till systemet och sen även esplanaden.

Då var det ikväll då, egentligen är det Landenmarks 20 års fest i mariestad men eftersom jag vart så inställd att jag inte får dricka så har jag lagt den tanken åt sidan men efter lite efterforskning så visa det sig att det inte var farligt att dricka, inte råfylla kanske men några glas skada inte. Så blir allt några kalla ikväll. Frågan är ju bara vart. Eftersom mariestad känns som en evighet bort så kanske jag ändå håller mig till skövde och mina kära "sköna grejer". Men återstår att se vad som händer och sker ikväll. Bra blir det nog iaf har jag en känsla av. Ingen utgång blir det i skövde inte men är man fattig så är man. Så går det när en jäkla spruta ska lyckas kosta nästan 500 spänn, det svider det.


lite mörkt som sagt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0