489324-203

Låt mig bara få sova

Haft en jobbig natt. Kunde inte somna förrän runt 2 tiden, även om jag hade tänkt att sova tidigt för man skulle upp halv 9 (som är tidigt för mig.) Sen vaknar jag vid halv 5 och tror att jag ska upp, försöker vakna till liv och när jag är väl smart nog och kollar på klockan så inser jag att jag kan ju sova några timmar till, då blev jag minst sagt glad och när jag väl skulle upp nu, var det inte kul. Är så trött och skulle göra nästan vad som helst för att få det.
Men snart ska jag till vårdcentralen, vid 10. Och behöver göra iordning allt ifall det tar lång tid där, man kan ju inte veta. Är drop-in. Och börjar 11.30 så får se vad som hinns med. Efter jobbet ska jag även ta en runda på stan med Natta. Behöver bland annat ny bikini.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0