489324-203

Lämna mig inte då.

Jag vet att det är sent och att jag egentligen ska sova men är inte trött än, dock snart, så snart, väldigt snart ska jag stänga av dumburken och släcka lampan för att sova.

Har dessutom fått min lön nu, en finfin lön tycker då jag. Jag är glad och känner mig typ rik igen. Nu kan vi åka till Tunisien, bara åka!! :D Det går ju upp och ner hela tiden och jag vet verkligen inte hur det blir, men jag hoppas såååå på att vi kan komma iväg på lördag. Jag vill verkligen.

En sak till som jag måste bara skriva är att jag tycker det är så tråkigt att alla man tycker om slutar på jobbet, eller ja, inte alla men en del och såklart dem man INTE tycker om måste ju vara kvar. Nemen, det är ju inte störande inte alls. Det är som att dem ska vara där för att jävlas bara, varför kan inte dem man inte gillar sluta? och få ha kvar alla man gillar, det är så typiskt. Slutar många nu också så det är lite tråkigt. Men nytt folk in och visst kan det vara kul att lära känna nya människor :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0