489324-203

Jag hoppas än

Sitter här i mitt lilla flickrum och bara hoppas, är inne på aftonbladet mer än nånsin. Säkert varje kvart för att se om något nytt har skrivits. Dom har ju öppnat landvetter och det är ju ett bra tecken men nytt askmoln ska ju komma så mycket osäkert är det och har en känsla av att det inte blir något Tunisien på lördag. Men hoppet är det sista som överger en människa så jag tänker inte sluta och hoppas.


Idag har jag suttit ute på balkongen en sväng, skönt och varmt var det. Har även bränt 3 stycken skivor till, har nu 4 stycken till tunisien, så bäst vi kommer iväg! Nu väntar jag på Loffsan så vi kan åka in till stan och mötta upp Natta och ta en liten runda på stan, jag vet att jag kommer tröttna fort men aja.. Taxfree ska också beställas :)
Vid 18 börjar jag att jobba, dock bara  3 timmar så det är inte mycket att hänga i grannen men något iaf efter att vart ledig i 2 dagar.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0