489324-203

Hoppet är det sista som överger en.

Egentligen är det galet hur skönt det kan vara att inte göra nånting alls, en söndag är en sån dag som man får det :)
Har bara ätit lite gott, kikat på tven och sovit. Det är skönt.
Om ett litet tag kommer iaf Loffsan hit och om dem andra kommer vet jag inte men vi ska iaf ha lite tve kväll, är bra på tven. Gossip girl, wipeout och ballar av stål. Bra program minst sagt!

Dock måste jag bara få skriva av mig om min oro inför resan. Det är mindre än en vecka kvar och det ser inte ljust ut. Visste dem har test flugit och det har vart okej men från sverige till tunisien känns ena som att det ska vara lite smått omöjligt. Jag börjar bli orolig, jag vill så gärna åka, jag vill! Det som suger så också att om vi inte kommer iväg så förlorar jag massa pengar och jag jobbar sen massa så kan ju inte bara ta en annan resa så och sen kommer vi nog dessutom inte få några pengar tillbaka så det blir väl antagligen 4 tusen åt helvete och det är mycket pengar, alldeles för mkt pengar för att slänga i sjön. Det känns inte bra!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0