489324-203

En ny vecka

Om en timme ska jag vara i thn, så är väl bäst att jag börjar röra på fläsket snart. Har ganska mycket att göra ändå, idag. Först hämta Markus i thn (min farbror) och sen vidare till vargön för att hälsa på Helena och min kusin, Colin :D Så bli såå kul. Behöver även hälsa på mormor och morfar när jag ändå är där i svängerna och hälst av allt måste jag till bilprovningen och kika bromsarna på "pussen". Fixa ju dem igår och nu måste den gå igenom, annars blir det rätt tajt med tid :/ EFter detta ska jag tillbaka med Markus till Thn. Och ett besök på apoteket måste egentligen hinnas med också, så jag kan få iordning på min stackars tå någon gång.
Frågan efter det är vart jag ska, men det får jag väl se. Antingen hem till skövde eller om bilen inte bli bra, hem till pappa igen och fixa bilen ikväll. Hade han inte klagat på bromsslangerna så hade detta aldrig hänt att bromsarna är helt körda, skoj :S








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0