489324-203

En bra start på en fin vecka

Min dag såhär långt har vart bra. Imorses så åkte jag hämta Markus som sagt för att hälsa på Helena och Colin. Och tänk så liten han är, jisses. (Men inte långt kvar nu tills den sista maj.) Jag längtar! I vilket fall som helst efter vart där i dryga timmen så körde jag tillbaka Markus till thn och jag svängde förbi överby för att ta ut min antibotika på apoteket. Sen iväg till bilprovningen i vbg så dom kunde kika på mina bromsar och japp, snälla Håkan släckte mina två. Det var riktigt skönt att få det ur världen.  Mötte sedan upp morfar på jet där han var snäll och ge mig 10 liter, tack Morfar! :D Sedan åkte jag med ut till vargön för lite mat och när kl blivit tre starta jag lilla "pussen" och åkte hem till skövde.

Snart kommer Thomas och då ska vi åka iväg nånstans, vart har jag inte en aning om, men det får vi väl se vart vi styr kosan. Men inte ska man sitta inne i detta fina vädret.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0