489324-203

Askan påväg ifrån sverige

Minst sagt konstigt väder. Regn - Snö - Hagel - Sol. Allt på samma gång typ och allt var för sig. Bra konstigt. Har iaf vart med min söta Josse idag. Var länge sen så det var kul. Blev en sväng på elins där jag köpte en ny klänning och en oversize tröja. Båda från gina tricot. Blev ett par svarta solbrills från cubus också. Imorgon ska jag tillbaka och köpa en glitter väst på hm. (dom har 10 procent imorgon, bra med källor).
Blev sedan en lunch på prima. Och jag var så redig och ta en sallad, poäng till mig. Blev sedan bort till öb för oss för att handla lite tvål och dylikt inför resan. Sist men inte minst satt vi utanför Felix i en timme och prata och vänta :) nice.

Jag och Josse
1 år gammal bild nästan exakt ;)

(bilder på kläderna kommer nån annan dag)
fast tog några halvbra bilder på solbrillorna och lite av tröjan..



om en och en halv timme börjar jag att jobba. alltså 20 sedan blir det jobb till stängning, häftigt värre.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0