489324-203

Precis vad jag behövde

Denna lördagen har jag inte gjort speciellt mycket. Vi (pappa, nina och jag) åkte in till Nossebro för några ärende runt 12 tiden sedan åkte pappa iväg till farfar där han har vart hela dagen.

Jag själv har suttit ute i solstolen (badenbaden) och läst en bok. "Luftslottet som sprängdes". Svårt att slita sig. Vart riktigt vart och skönt också idag. Har bara suttit där ute och tänkt och bara varit. Nog det jag behöver i dessa tider nu. Avkopplingen här på landet är så annorlunda hemma, man kan egentligen inte riktigt koppla av hemma i stan, det blir inte samma sak. Efter antal timmar ute i det fria så har jag bestämt mig för att gå in och sitta här vid datorn en stund. Vid 6 tiden ska vi åka iväg till farfar (jag och nina) för det väntas kalas och smörgåstårta. Fyfan vad gött det ska bli :D Jiho! Vad som händer i kväll har jag inte en aning om men antar att det blir att slappa framför tven. Skönt :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0